همشهری‌آنلاین: مدیرعامل سامان پایانه و پارک‌سوارهای شهرداری تهران فعالیت‌های انجام‌شده برای سفرهای زائران در اربعین حسینی را تشریح کرد و از افزایش اتوبوس‌های حامل زائران اربعین به شهرهای مرزی خبر داد.

پيادهروي اربعين

به گزارش ایسنا، امیرحسین صدیقی با اشاره به برنامه‌های سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارها به مناسبت سفرهای زائران اربعین حسینی تصریح کرد: افزایش ناوگان حمل‌ونقلی برای جابه‌جایی زائران اربعین به شهرهای مرزی و برقراری نظم ترافیکی در پایانه و خیابان‌های اطراف پایانه ازجمله اقدامات صورت گرفته است.

صدیقی گفت: از ابتدای هفته جاری موج سفرهای ویژه اربعین آغازشده است. سرویس‌های ویژه اربعین هم‌زمان با اضافه شدن مرز جدید خسروی به سه مرز دیگر (مهران، شلمچه، چزابه) افزایش یافته‌اند و با هماهنگی پلیس راهور، تسهیل خروج اتوبوس‌ها به سمت اتوبان آزادگان به‌منظور پیشگیری از ترافیک در حاشیه پایانه و خیابان‌های اطراف(پایانه جنوب) انجام شده‌است.

صدیقی از نظارت تعزیرات حکومتی بر قیمت بلیت‌ها و کالاها در این ایام خبر داد و گفت: به‌طور حتم با هرگونه تخلف و گران‌فروشی بلیت در این ایام برخورد خواهد شد.

به گفته مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارها، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و پذیرایی از عزاداران حسینی، هویت‌بخشی مذهبی به فضای پایانه‌ها با انجام فعالیت‌های فرهنگی، هنری، فضاسازی محیطی با سیاه‌پوش کردن پایانه‌ها و نصب پرچم و کتیبه، بنر و طاق نصرت، برپایی ایستگاه سلامت برای مسافران و زائران ازجمله اقدامات صورت گرفته است.

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، صدیقی در پایان اظهار داشت: تعداد سرویس ارائه‌شده به سه مقصد مهران، شلمچه، چزابه در اربعین سال گذشته بیش از ۳۸۰۰ سرویس بوده است و تعداد مسافر خارج‌شده نیز بیش از ۹۳ هزار نفر بوده است.

کد خبر 457901

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha